Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    туй 1,7. на колекторот дека е байпасниот маркуч ше найдеш врътка дека се регулационва идлето.
    он пуща воздухот на идледо да бега покрай дроселот изотзад му

    ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:14 ----------



    ти каем да одиш у газмагазинот. ше дириш 2 за вебер. по 15-20 лъвъ са. кой ти ги дава поскъпо скъперник е

    ПРЕВОД !!! ????

    Comment


    • Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
      ПРЕВОД !!! ????
      В предната част на колектора имаш два маркуча. На единия щуцера му има и контра гайка. Тоя ВШМ отива в една джаджа, дето на студено пропуска повече въздух и вдига оборотите, а като загрее мотора - притваря.
      Тая простотия играе ролята на моторчето за празния ход.
      Проблема е, че е завряна в гъзъ на географията.
      Иначе си има винт за регулиране. Регулира се на загрял мотор.

      Плочки има в магазина. Търсиш за Вебер
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Плочки има в магазина. Търсиш за Вебер

        Що пък точно за Вебер? Какво ще стане ако поиска за Делорто? В крайна сметка колата е с правилните карбуратори - Делорто. При това са 40-ки.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Що пък точно за Вебер? Какво ще стане ако поиска за Делорто? В крайна сметка колата е с правилните карбуратори - Делорто. При това са 40-ки.
          Ами де да знам!
          Може да му се напукат петите.
          Просто превеждах.

          "...и аз веднъж
          просто брах
          в гората бъз"
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • И днес смених вакума за празен ход,че нали го бях чупил и присаждал с маркуч.Сложих му нов бензинов маркуч,но като паля държи около 500-700 оборота и гасне.Ако подържам обороти си работи добре ,но на свободна гасне заради ниски обороти.

            Какво се оказа-в новия маркуч имаше нещо като памук след изваждането му мотора пак държи 1200оборота
            Сблъсквам се с нов проблем и да питам на някой случвало ли му се е?Става дума за една цилиндрична метелна кутия(може би филтър)през която минават бензинопроводите,точно под колектора.Та от там вече два пъти изтича бензин.Кое е най интересното-Давам на контакт и тече.Проверявам всички скоби и маркучи(наред са)без да променям нищо след половин час я паля и няма течове.Карам си два-три дена и пак се повтори същото.

            Comment


            • Това е бензиновия филтър,смени го не е скъп 7-8 лв има ефект,а теча ще го откриеш от де идва .
              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

              Comment


              • Снимай тая кутия, защото според мен говориш за регулатора за налягане или демпфера.
                Данчо си мисли за филтъра, ама той е на нивото на рейката.
                Та ако съм познал, то точно там има един къс, около 12-15 см маркуч, 8 или 6 мм. Не съм сигурен.
                Та въпросният прави доата магарии.
                Вярвате или не, на мене не ми течеше, когато налягането е на макс, а само при пускане и след спиране.
                Шантаво звучи, ама...
                Та от това не палеше от първия път, а от четвъртия оборот.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Не е бензиновия филтър,който съм сменял и е под рейката,а е под смукателния колектор.Седи на една планка хваната с два болта 10ка за колектора на шофьорската глава.Бензинопровода идва от филтъра,минава през тази "кутия"и после влиза в двигателя.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
                    Не е бензиновия филтър,който съм сменял и е под рейката,а е под смукателния колектор.Седи на една планка хваната с два болта 10ка за колектора на шофьорската глава.Бензинопровода идва от филтъра,минава през тази "кутия"и после влиза в двигателя.
                    Значи съм познал!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Този регулатор защо протича-заради ниско налягане?И интересно как при положение,че е капсулован,а не е от маркуча които си е сух и нов.
                      Въпроса е какво да се прави,да взема нов регулатор(ако има)да сменя и маркуча(този малкия 12-15 см)или най-простия начин,да игнорирам регулатора и свържа двата маркуча?

                      Comment


                      • Зашеметителен си колега :Д може ли да попитам на колко години си ?
                        Регулатора за налягане на бензина представлява клапа управлявана от вамкум произведен от двигателя . В зависимост на колко обороти е той вакума се мени .
                        Колкото са по-малки оборотите толкова вакума е по-малък съответно клапата на регулатора се отваря по-малко и обратното . Та както по-вечето клапани и в на този основата стои гума тая гума на клапана се скапва с времето и почва да пропуска бенз във вакум маркуча и не си върши работата,оправията е смяна . Нека по-компетентните минали през тая процедура те ориентират от къде и какъв да купиш .
                        П.С. Останаха ли 33-ки които не са на гас ? Бензина си стана газария !
                        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                        Comment


                        • На 25 съмАми така е, като се занимавам с всякакви нематериални неща и Алфа Ромео е едно от изключенията. Благодаря за доброто обяснение. Ще си търся нов регулатор.
                          А бензина още няколко месеца и смятам да го отказвам.Засичал съм я, на дълго ми гори 8 на 100.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                            З
                            П.С. Останаха ли 33-ки които не са на гас ? Бензина си стана газария !
                            Да има и сега се боря с мързеливи майстори, който не искат да сложат газово...

                            Comment


                            • Аз гастъ я използвам само за
                              Не съм газар ама си обичам колата!!!
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
                                Да има и сега се боря с мързеливи майстори, който не искат да сложат газово...
                                Че пък що пък ще не искат ?

                                Вчера бях на преглед,камери там интернети чудеса,светлини,мигачи долу гледа сичко обсойно ,та ми вика от догодина щяло задължително катализатори да искат да тургаме,пък те са към хилядарка май май . Ко мислите ? И сега с тея светлини нонстоп ,ко ви е мнението ?

                                П.С. Ако има такава тема се извинявам или ако не е подходящ коментара ми за тук може да го изтриете .
                                Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 17:45.
                                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                                Comment

                                Working...
                                X